Hoe werkt de webshop?
Op ons Youtube kanaal staan verschillende filmpjes met uitleg. Ook zijn er verschillende handleidingen:
- Handleiding account maken of activeren webshop
- Handleiding E-ticket reserveren met account
- Handleiding E-ticket reserveren als gast
- Handleiding beheren gezinsleden
- Handleiding saldo opladen Eindhoven Sportpas
- Handleiding abonnement of passe-partout kopen
- Handleiding abonnement, passe-partout of zwemleskaart verlengen
- Handleiding inschrijven zwemles
- Handleiding zwemles resultaten, afmelden en verlengen
Vragen over e-tickets
Hoe kan ik e-ticket kopen om te komen zwemmen?
Ga naar de webshop van ir. Ottenbad of de Tongelreep.
Je kan als gast een e-ticket kopen of met jouw account (lees de vragen onder het kopje account voor meer informatie). Klik in de menubalk op e-tickets en kies vervolgens het type e-ticket dat je wil kopen. Dit doe je door het aantal achter het kaartje te verhogen of te verlagen. Klik vervolgens op de knop 'Voeg toe aan winkelwagen' en betaal je e-ticket online. Je ontvangt per e-mail een bevestiging van je bestelling.
Het is ook mogelijk een toegangskaartje bij de receptie te kopen. Abonnement- en passe-partouthouders hoeven online geen e-ticket te kopen om te zwemmen. Zij betalen via hun Sportpas.
Hoe lang is mijn e-ticket geldig?
Een e-ticket heeft een geldigheid van vier weken en geeft je één keer toegang tot het zwembad.
Heb ik een account nodig voor het kopen van een e-ticket?
Nee. Dit kan ook als gast. We hebben alleen jouw e-mailadres nodig voor het versturen van een e-ticket. Als je wel ingelogd bent als je een e-ticket koopt, kan je wel altijd je e-tickets terugvinden in je account en natuurlijk andere zwemzaken regelen.
Moet ik mijn e-ticket meenemen naar de receptie?
Ja. Je kunt op verschillende manieren je e-ticket aanbieden:
- Maak een duidelijke print van de e-ticket
- Download het e-ticket op je telefoon. Zorg er wel voor dat de helderheid van je telefoon goed is ingesteld
- LET OP: maak geen screenshot of foto van de QR-code: dit is helaas niet goed leesbaar met onze scanners. Vaak is de helderheid niet goed ingesteld, waardoor de QR-code niet goed leesbaar is.
Kan ik voor andere mensen een e-ticket kopen?
Ja, je kunt voor meerdere mensen tegelijk een ticket kopen. Je kunt dit ook tegen verschillende tarieven doen. Dus één ticket voor een abonnementhouder, één ticket voor reguliere toegang etc. Het is wel belangrijk dat je je eigen sportpas of zwempas meeneemt als je met korting wilt komen zwemmen. Je komt alleen in aanmerking voor het tarief als je een geldig passe-partout of abonnement hebt.
Hoe kan ik mijn winkelmandje leeg maken?
In de webshop staat rechtsboven van je scherm het winkelmandje. Klik op het winkelmandje om je bestelling te zien. Via het zwarte kruisje achter het product kan je de bestelling verwijderen. Let op: ben je al begonnen met het betaalproces? Dan lukt het niet meer om een bestelling te verwijderen. Je ontvangt altijd per e-mail een bevestiging van je bestelling.
Als ik uitlog, blijft mijn nog niet betaalde bestelling dan in het winkelmandje staan?
Gaat er tijdens het betaalproces iets mis of wil je op het laatste moment toch nog iets wijzigen, log dan eerst uit. Het winkelmandje wordt dan altijd automatisch geleegd. Log daarna opnieuw in en start een nieuwe reservering/aankoop. Let op: heb je een bestelling helemaal afgerond en betaald, dan kan die reservering niet meer geannuleerd worden!
Kan ik mijn ticket online betalen met het saldo op mijn Eindhoven Sportpas?
Nee, dat gaat niet.
Kan ik mijn ticket annuleren?
Ja, binnen 14 dagen kan je een e-ticket annuleren via het formulier Aankoop annuleren (herroepingsrecht). Lees ook onze voorwaarden voor meer informatie over het herroepingsrecht.