Hoe werkt de webshop?
Op ons Youtube kanaal staan verschillende filmpjes met uitleg. Ook zijn er verschillende handleidingen:
- Handleiding account maken of activeren webshop
- Handleiding E-ticket reserveren met account
- Handleiding E-ticket reserveren als gast
- Handleiding beheren gezinsleden
- Handleiding saldo opladen Eindhoven Sportpas
- Handleiding abonnement of passe-partout kopen
- Handleiding abonnement, passe-partout of zwemleskaart verlengen
- Handleiding inschrijven zwemles
- Handleiding zwemles resultaten, afmelden en verlengen
Vragen over e-tickets
Hoe koop ik e-ticket in de webshop?
Ga naar de webshop van ir. Ottenbad of de Tongelreep.
Je kan als gast een e-ticket kopen of met jouw account (lees de vragen op de pagina Vragen over mijn account voor meer informatie). Klik in de menubalk op 'e-tickets' en kies vervolgens de activiteit die je wil reserveren. Dan kun je onder 'kies je e-ticket' aangeven hoe je wil betalen, door het aantal achter het kaartje te verhogen of te verlagen. Klik vervolgens op de knop 'Voeg toe aan winkelwagen' en betaal je e-ticket online. Je ontvangt per e-mail een bevestiging van je bestelling.
Er zijn twee manieren om een activiteit te reserveren en te betalen:
- Je reserveert een activiteit met je abonnement, badenkaart of passe-partout en vindt deze terug in je account. Je betaalt met de toegangskaart gekoppeld aan je account Heb je een 10-badenkaart of passe-partout? Dan betaal je bij de toegangspoortjes door je Eindhoven Sportpas te scannen.
- Je reserveert jouw activiteit in de webshop en koopt een losse toegangskaart. Dit is ook mogelijk als gast, zonder account.
Het is ook mogelijk een toegangskaartje bij de receptie te kopen.
Hoe reserveer ik een e-ticket met de ZwemApp?
Met de knop 'reserveer je activiteit' in de ZwemApp kan je direct een activiteit reserveren via de webshop. Hiervoor log je dus in zoals je gewend bent, in de webshop. Ook de betaling gaat via de webshop.
Hoe lang is mijn e-ticket geldig?
Een e-ticket heeft een geldigheid van vier weken en geeft je één keer toegang tot het zwembad.
Heb ik een account nodig voor het kopen van een e-ticket?
Nee. Dit kan ook als gast. We hebben alleen jouw naam en e-mailadres nodig voor het versturen van een e-ticket. Als je wel ingelogd bent als je een e-ticket koopt, kan je wel altijd je e-tickets terugvinden in je account onder 'Mijn geschiedenis' en natuurlijk andere zwemzaken regelen.
Hoe scan ik mijn e-ticket bij de toegangspoortjes?
Of je je e-ticket moet scannen hangt af van jouw e-ticket:
- Staat er een QR-code op jouw e-ticket? Dan scan je deze bij de toegangspoortjes.
- Als jouw e-ticket geen QR-code heeft, scan je jouw Eindhoven Sportpas.
Je kunt op verschillende manieren je e-ticket aanbieden:
- Open je e-ticket via mail.
- Download het e-ticket op je telefoon. Zorg er wel voor dat de helderheid van je telefoon goed is ingesteld.
LET OP: maak geen screenshot of foto van de QR-code: dit is helaas niet goed leesbaar met onze scanners. Vaak is de helderheid niet goed ingesteld, waardoor de QR-code niet goed leesbaar is. Als je het ticket print, zorg dan dat deze duidelijk genoeg is om te scannen.
Kan ik voor andere mensen een e-ticket kopen?
Ja, je kunt voor meerdere mensen tegelijk een ticket kopen. Je kunt dit ook met verschillende toegangskaarten doen. Dus één ticket voor een abonnementhouder, één los e-ticket etc.
Hoe kan ik mijn winkelmandje leeg maken?
In de webshop staat rechtsboven van je scherm het winkelmandje. Klik op het winkelmandje om je bestelling te zien. Via het zwarte kruisje achter het product kan je de bestelling verwijderen. Wanneer je hebt gereserveerd ontvang je altijd per e-mail een bevestiging van je bestelling.
Als ik uitlog, blijft mijn nog niet betaalde bestelling dan in het winkelmandje staan?
Nee, het winkelmandje wordt dan automatisch geleegd. Log opnieuw in en start een nieuwe reservering/aankoop. Let op: heb je een bestelling helemaal afgerond en betaald, dan kan die reservering niet meer geannuleerd worden.
Kan ik mijn ticket online betalen met het saldo op mijn Eindhoven Sportpas?
Nee, dat gaat niet. Je gebruikt het saldo op je Eindhoven Sportpas om te betalen wanneer je met passe-partout door de toegangspoortjes loopt.
Kan ik mijn e-ticket annuleren of verplaatsen?
Je kunt een e-ticket niet meer annuleren.
Het is wel mogelijk om je e-ticket te verplaatsen:
- Als je een account hebt, vindt je onder 'mijn geschiedenis' bij jouw e-ticket de knop 'verplaatsen'.
- Heb je geen account? Dan kun je je reservering verplaatsen via de link in de mailbevestiging die je hebt ontvangen.
Meer informatie hierover lees je in de Handleiding: E-ticket verplaatsen.