Over de webshop
Hoe werkt de webshop?
Op ons Youtube kanaal staan verschillende filmpjes met uitleg. Ook zijn er voor de verschillende functionaliteiten op de webshops handleidingen. In elke handleiding lees je stap voor stap hoe je een account aanmaakt/activeert, e-ticket reserveert, een abonnement of passe-partout koopt/verlengt etc.
- Handleiding account maken of activeren webshop
- Handleiding E-ticket reserveren met account
- Handleiding E-ticket reserveren als gast
- Handleiding beheren gezinsleden
- Handleiding saldo opladen Eindhoven Sportpas
- Handleiding abonnement of passe-partout kopen
- Handleiding abonnement, passe-partout of zwemleskaart verlengen
- Handleiding inschrijven zwemles
- Handleiding zwemles resultaten, afmelden en verlengen
Video's met uitleg over de webshop
Video: Account aanmaken, inloggen en gegevens bekijken
Video: Inschrijven voor zwemlessen
Video: Abonnement of passe-partout aanvragen en verlengen
Algemeen
Moet ik mijn e-ticket meenemen naar de receptie?
Om langere wachtrijen te voorkomen vragen we je om je e-ticket en je sportpas direct al bij de hand te hebben.
Je kunt op verschillende manieren je e-ticket aanbieden:
- Maak een duidelijke print van de e-ticket.
- Download het e-ticket op je telefoon. Zorg er wel voor dat de helderheid van je telefoon goed is ingesteld.
LET OP: maak geen screenshot of foto van de QR-code: dit is helaas niet goed leesbaar met onze scanners. Vaak is de helderheid niet goed ingesteld, waardoor de QR-code niet goed leesbaar is.
Ik zie niet alle knoppen van de webshop op mijn telefoon. Hoe kan dat?
Uiteraard kun je ook via je telefoon de webshop gebruiken en een e-ticket kopen. Het kan afhankelijk van je instellingen zijn dat je niet alles ziet. We raden aan om je telefoon 'liggend' te gebruiken. Soms helpt het ook om in- of uit te zoomen.
Waarom is mijn foto verwijderd uit mijn profiel?
Afgelopen maanden is gebleken dat de foto's die toegevoegd werden via het profiel niet geschikt waren als identificatie voor de toegang (onduidelijke foto, andere personen op de foto etc.). Uit nader onderzoek is ook gebleken dat het niet noodzakelijk is om een pasfoto te gebruiken. Daarom hebben we foto's verwijderd en gaan we bij een eventuele controle vragen om de wettelijke identificatie (ID-bewijs of paspoort).
Account
Hoe weet ik of ik al een gebruikersnaam of wachtwoord heb?
Heb je in de afgelopen 2 jaar gebruik gemaakt van een abonnement, passe-partout, zwemleskaart of een reductiepas voor vrijwilligers of mantelzorgers? Klik dan op de homepage van de webshop op de link ‘Activeren account’. Vul hier je emailadres in. Als je een mail ontvangt dan zie je hierin je gebruikersnaam en kun je je wachtwoord aanpassen.
Bekijk ook onze uitgebreide instructie waarin we deze stappen uitleggen met voorbeelden:
Stap 1: Ga naar de webshop van de Tongelreep of ir. Ottenbad.
Stap 2: Klik op de homepage onder het kopje Account op ‘Activeren account’.
Stap 3: Vul nu het e-mailadres in waarop je deze e-mail hebt ontvangen.
Stap 4: Je ontvangt een e-mail met jouw gebruikersnaam en de mogelijkheid om je wachtwoord aan te passen. Let op: de link is 10 minuten geldig!
Stap 5: Klik op de link in de e-mail en stel een nieuw wachtwoord in.
Stap 6: Gelukt! Jouw account is klaar voor gebruik. Check je gegevens en voeg eventuele gezinsleden toe om ook voor hen zwemzaken te kunnen regelen.
Heb ik een account als ik geen stadspas en geen Eindhoven Sportpas heb?
Nee, als je op dit moment geen stadspas en geen Eindhoven Sportpas hebt, dan staat er nog geen account voor je klaar. Je kunt je dan zelf aanmelden als nieuwe gebruiker.
Mijn gebruikersnaam is erg lastig. Kan ik mijn gebruikersnaam wijzigen?
Ja, dat kan. Ga als je ingelogd bent naar 'Mijn profiel' en selecteer 'Mijn gegevens'. Je kunt hier je gebruikersnaam wijzigen. Jouw gebruikersnaam bestaat minimaal uit 6 karakters en mag bestaan uit letters, cijfers en de volgende tekens: -_@. Ook is het mogelijk om een e-mailadres als gebruikersnaam te gebruiken. Spaties zijn niet toegestaan. Klik vervolgens op de rode knop 'Opslaan'.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten, maar ik krijg een foutmelding als ik mijn wachtwoord wil opvragen.
Als je hebt geklikt op ‘wachtwoord of gebruikersnaam vergeten’ en je e-mailadres hebt ingevuld, dan ontvang je binnen korte tijd een e-mail. Wacht 15 minuten voordat je een tweede keer hierop klikt. Doe je dit sneller, dan krijg je een foutmelding. Ontvang je geen e-mail? Dan is wellicht bij ons een ander e-mailadres of geen e-mailadres bekend. Vul het formulier Account webshop in zodat we je kunnen helpen.
Ik heb mijn wachtwoord en/of gebruikersnaam opgevraagd, maar ik ontvang geen e-mail na het invullen van mijn e-mailadres.
Heb je een abonnement, passe-partout of zwemleskaart? Dan hebben wij een account voor je aangemaakt met de bij ons bekende gegevens. Heb je een nieuw wachtwoord of gebruikersnaam aangevraagd via de pagina 'Wachtwoord/gebruikersnaam vergeten of account activeren', maar ontvang je geen e-mail? Dan staat dit e-mailadres niet in ons systeem. Vul het formulier Account webshop in zodat we je kunnen helpen.
Ik weet mijn gebruikersnaam niet meer, maar mijn wachtwoord wel. Wat moet ik doen?
Geen probleem. Als je klikt op ‘wachtwoord of gebruikersnaam vergeten’ ontvang je een e-mail met daarin je gebruikersnaam. Hierin staat ook een link om je wachtwoord te wijzigen. Als je deze link niet aanklikt, dan blijft je oude wachtwoord geldig.
Ik log opnieuw in met mijn wachtwoord en gebruikersnaam, maar ik krijg een foutmelding.
Als je de juiste gebruikersnaam en wachtwoord hebt, ligt het aan het maken van een tikfout. Probeer het opnieuw, en zorg ervoor dat je de gebruikersnaam precies overneemt, zonder spatie of leestekens. Het beste kun je dit zelf overtikken.
Als je teveel achter elkaar met de verkeerde gegevens probeert in te loggen, wordt de gebruikersnaam voor 5 minuten geblokkeerd.
Ik meld me aan als nieuwe gebruiker, maar krijg een foutmelding dat het account al bestaat?
Als je gegevens al bekend zijn in ons systeem, kun je je niet aanmelden als nieuwe gebruiker. Via de link ‘Activeren account’ kun je je wachtwoord of gebruikersnaam opvragen. Vul je e-mailadres in en volg de instructies in de mail die je ontvangt.
Ik ben ingelogd in de webshop, maar ik zie mijn abonnement, passe-partout of zwemleskaart niet.
Als je in bezit bent van een geldig abonnement, passe-partout of zwemleskaart dan heb je jezelf aangemeld door je account te activeren via 'Activeren account'. Heb je in plaats daarvan per ongeluk een nieuw account aangemaakt, dan klopt het dat je jouw abonnement, passe-partout of zwemleskaart niet kan terugvinden in je account.
Volg nogmaals de stappen in de onderstaande handleiding of stuur een e-mail naar sport@eindhoven.nl met je gegevens zodat wij het dubbele account kunnen verwijderen.
Hoe kan ik mijn account verwijderen?
Stuur een e-mail met je naam en geboortedatum naar sport@eindhoven.nl.
Account: gezinsleden toevoegen, verwijderen of koppelen
Mijn kinderen hebben een account, maar ik als ouder niet. Kan dat?
Ja dat kan. Voor kinderen die bijvoorbeeld zwemles hebben, staat al een account klaar. Dit account kun je activeren door te klikken op de link ‘activeren account’ op de inlogpagina van de webshops (Tongelreep of Ottenbad). Na het doorlopen van de stappen kun je zelf met de gebruikersnaam en het wachtwoord inloggen op het account van je kind. Je kunt nu bijvoorbeeld de zwemlesresultaten inzien, een abonnement of passe-partout kopen of verlengen en de persoonlijke gegevens van je kind beheren.
Vind je het makkelijk om via één account direct alles te regelen voor je kinderen en de zwemresultaten te bekijken? Dan kun je voor jezelf een eigen account aanmaken. Zorg er wel voor dat je eerst de accounts van je kind(eren) hebt geactiveerd:
- Ga voor het aanmaken van een account naar de webshop (Tongelreep of Ottenbad) en meld je aan als ‘nieuwe gebruiker’. Bij de eerste inloggen in je account krijg je de vraag om je gezinsleden toe te voegen. Klik hier op ‘ja’. Kies vervolgens ‘gezinslid koppelen’ en vul hier de gebruikersnaam en het wachtwoord van je kind in.
Hoe voeg ik een gezinslid toe?
Als een gezinslid al een eigen gebruikersnaam en wachtwoord heeft, gebruik je altijd ‘Gezinslid koppelen’. Deze optie vind je onder 'Mijn profiel' en vervolgens 'Gezinsleden'. Hiervoor heb je de gebruikersnaam en het wachtwoord nodig van het gezinslid dat je wilt koppelen.
Heeft het gezinslid nog geen eigen gebruikersnaam of wachtwoord? Dan gebruik je de knop ‘Gezinslid toevoegen’ op diezelfde pagina.
Weet je niet zeker of een gezinslid een eigen gebruikersnaam en wachtwoord heeft? Lees de uitleg bij de vraag 'Hoe weet ik of ik al een gebruikersnaam of wachtwoord heb?'.
Ik heb een gezinslid toegevoegd, maar ik zie geen abonnement, passe-partout of zwemleskaart?
Is een gezinslid in het bezit van een Eindhoven Sportpas of een geldig abonnement, passe-partout of zwemleskaart? Dan is er waarschijnlijk sprake van een dubbel account. Vul dan het formulier 'account webshops zwembaden' in. Dan zorgen wij ervoor dat de resultaten zichtbaar worden.
Waarom moet ik als ik mijn kind toevoeg als gezinslid ook een gebruikersnaam en wachtwoord invullen?
Jouw kind kan ook zelf inloggen om een ticket te kopen. Abonnementen, passe-partouts en zwemlespassen zijn persoonsgebonden, ook kinderen hebben een eigen account nodig. Daarvoor is een gebruikersnaam en een wachtwoord nodig. Natuurlijk kan jij als ouder ook een ticket voor hem/haar kopen als ze nog te jong zijn om dit zelf te doen.
Hoe verwijder ik een gezinslid?
Je kunt een gezinslid makkelijk verwijderen. Ga naar het overzicht gezinsleden via Mijn profiel en klik op Gezinsleden. Klik op het x en het gezinslid is verwijderd. Bij het gezinslid verdwijnen op hetzelfde moment ook jouw gegevens in zijn/haar account.
Kan ik hetzelfde e-mailadres gebruiker bij alle gezinsleden?
Ja dat kan! Alle bevestigingen en e-tickets worden naar dat e-mailadres gestuurd. Gebruik je wachtwoord vergeten? Dan krijg je voor elke gekoppelde gebruikersnaam (gezinslid) een e-mail gestuurd. Wijzig je van e-mailadres? Pas dit dan aan bij alle gezinsleden.
Hoe wijzig ik het e-mailadres of andere gegevens van gezinsleden?
Ga naar Mijn profiel en klik op Gezinsleden. Je kunt de gegevens van je gezinsleden wijzigen door op het potloodje te klikken. Sommige wijzigingen moeten worden bevestigd door het intoetsen van het wachtwoord.
Zwemles: betalingen
Ik heb nog geen zwemleskaart, hoe kom ik daaraan?
De eerste zwemleskaart koop je bij de start van het seizoen aan de receptie van het zwembad. Daarmee betaal je de eerste 8 lessen.
Ik kan mijn zwemleskaart niet verlengen?
1 week voor de einddatum van de zwemleskaart, is het mogelijk om deze kaart online te verlengen. Log in op de webshop en ga via 'Mijn profiel' naar 'Mijn geschiedenis' en selecteer vervolgens 'Mijn abonnementen'. Je ziet hier je zwemleskaart, abonnement of passe-partout staan. Klik op de knop 'verlengen' en reken die online af. De verlenging staat direct op je Eindhoven Sportpas of zwemleskaart.
Ik heb nog maar minder dan 8 lessen in de komende periode?
Als je in de komende lesperiode minder dan 8 lessen hebt, bijvoorbeeld omdat je gaat afzwemmen voor je diploma en stopt met zwemlessen of omdat je gaat verhuizen? Geef dit aan bij de ploegleider zwemzaken, dan kun je aan de receptie een zwemleskaart voor een kortere periode kopen.
Zwemles: resultaten en afmelden
Waar zie ik staan hoe ik of mijn kind het doet op zwemles?
De zwemlesresultaten zijn te vinden onder het tabblad Zwemles op de webshop. Hiervoor moet je ingelogd zijn. Deze resultaten zijn altijd voor de volgende les bijgewerkt,. In de laatste, rechterkolom zie je het huidige niveau van jezelf of je kind staan.
Hoe meld ik me af voor één zwemles? (Ik zie geen zwemles staan)
Log in op de webshop en ga naar het tabblad zwemles. Selecteer het gezinslid dat je wilt afmelden en klik vervolgens op de tekst 'Afmelden voor één zwemles'. Standaard staat de dag van vandaag geselecteerd. Maak gebruik van de kalender om deze dag te wijzigen naar de dag waarvoor je je wilt afmelden. Als je de juiste dag hebt gekozen, zie je dat de lesgroep ingevuld wordt en kun je je afmelden.
Ik zie de zwemlesresultaten van mijzelf of mijn kind niet staan?
De zwemlesresultaten zijn zichtbaar 1 week na de eerste les. Behalve bij baby- en peuterzwemmen, daar worden geen vorderingen bijgehouden. Zijn er nog geen zwemlesresultaten bekend? Dan staat er ‘nog geen resultaten’. Na de eerste les worden deze wekelijks bijgewerkt. Ze zijn te vinden onder het tabblad Zwemles in de webshop. Je moet ingelogd zijn om de zwemlesresultaten te zien. Zie je de resultaten niet? Vul dan het formulier 'account webshops zwembaden' in. Dan zorgen wij ervoor dat de resultaten zichtbaar worden.
Zwemles: inschrijven voor een les
Ik ben in verwachting en wil me graag inschrijven voor baby-/peuterzwemmen?
Het is niet mogelijk om je online in te schrijven voor nog ongeboren kinderen. Je kunt dit wel doen via de receptie van de zwembaden
Ik wil graag bijzonderheden doorgeven van mijn kind die belangrijk zijn voor de zwemonderwijzers
Bij het inschrijven voor de zwemles kun je de bijzonderheden doorgeven in het vak opmerkingen. Denk daarbij aan slechthorendheid, Engels sprekend, voorkeurstijden voor de zwemles.
Ik wil graag mijn voorkeursdagen van mijn inschrijving voor de zwemles inzien of wijzigen?
Hiervoor kun je onderstaand formulier invullen. Kijk op de webshop bij 'Mijn profiel' en vervolgens 'Mijn zwemlesinschrijvingen' voor de juiste naam van je inschrijving.
Ik wil graag 2 keer in de week les krijgen, hoe geef ik dat aan?
Als je graag 2 keer in de week zwemles wil volgen, vermeld dit dan bij het kopje Opmerkingen als je je inschrijft voor de zwemles van je keuze. Geef in de 3 voorkeursdagen dan 2 verschillende dagen op. Dan proberen we daar rekening mee te houden.
Waarom moet ik 2 keer inschrijfkosten betalen als ik me op meerdere wachtlijsten wil inschrijven?
Het kan zijn dat je je kansen wilt vergroten en je inschrijft voor bijvoorbeeld zwemles op de Tongelreep als zwemles op het ir. Ottenbad. Omdat dan 2 keer administratieve handelingen moeten worden uitgevoerd, betaal je ook 2 keer de inschrijfkosten.
Ik kan niet op alle tijdstippen van de zwemles. Hoe geef ik dat door?
Je kunt 3 voorkeursdagen opgeven bij het inschrijven voor de zwemles. Geef bij het kopje Opmerkingen aan op welke tijdstippen je echt niet kunt. Hier proberen we zo goed mogelijk rekening mee te houden.
Kan ik zien hoelang de wachtlijst is of wanneer ik aan de beurt ben?
Helaas kunnen we niets zeggen over de grootte van de wachtlijst. Ook kunnen we niet aangeven wat de wachttijd is. Je ontvangt een mail zodra je geplaatst bent in de lesgroep.
E-ticket kopen
Hoe kan ik e-ticket kopen om te komen zwemmen?
Ga naar de webshop van ir. Ottenbad of de Tongelreep.
Je kan als gast een e-ticket kopen of met jouw account (lees de vragen onder het kopje account voor meer informatie). Klik in de menubalk op 'E-tickets' en kies vervolgens het type ticket dat je wil kopen. Dit doe je door het aantal achter het kaartje te verhogen of te verlagen. Klik vervolgens op de knop 'Voeg toe aan winkelwagen' en betaal je e-ticket online. Je ontvangt per e-mail een bevestiging van je bestelling.
Het is ook mogelijk een toegangskaartje bij de receptie te kopen. Abonnement- en passe-partouthouders hoeven online geen e-ticket te kopen om te zwemmen. Zij betalen via hun Sportpas.
In de handleidingen lees je hoe dit werkt:
Kan ik ook voor andere mensen een e-ticket kopen?
Ja, je kunt voor meerdere mensen tegelijk een ticket kopen. Je kunt dit ook tegen verschillende tarieven doen. Dus één ticket voor iemand met een zwemleskaart, één ticket voor reguliere toegang etc. Het is wel belangrijk dat je je eigen Sportpas, zwemlespas of stadspas meeneemt als je met korting wilt komen zwemmen. Je komt alleen in aanmerking voor het tarief als je een geldig passe-partout, abonnement, zwemleskaart of identiteitsbewijs hebt.
Kan ik mijn e-ticket verplaatsen naar een ander tijdstip?
Ja. Tot een uur voor aanvang van je reservering kun je de dag en tijd aanpassen.
Hoeveel e-tickets kan ik tegelijkertijd kopen?
Per moment kun je per klant een maximaal aantal tickets reserveren:
- Aquasportief activiteiten en baantjeszwemmen: maximaal 4 tickets.
- Recreatief zwemmen: maximaal 10 tickets.
Met een abonnement of passe-partout mag je maximaal drie reserveringen tegelijk hebben staan. De losse toegangskaartjes vormen hierop een uitzondering, omdat je daarmee voor meerdere personen tegelijk kunt reserveren. Hiervoor geldt een maximum van vijf reserveringen tegelijk.
Is het meenemen van mijn Eindhoven Sportpas verplicht bij het gaan zwemmen?
Alleen als je gebruik maakt van een abonnement of passe-partout. Of als je gebruik wil maken van het tegoed dat je op je Eindhoven Sportpas hebt staan.
Heb je een e-ticket voor 0 t/m 3 jaar of 4 jaar en ouder? Dan hoef je geen aanvullende informatie mee te nemen. Voor een e-ticket 65+ moet je een identiteitsbewijs meenemen. Heb je een e-ticket voor een zwemleskaart? Dan geldt de korting alleen als je de zwemleskaart meeneemt en deze geldig is.
Ik wil mijn winkelmandje leeg maken. Kan dat?
In de webshop staat rechtsboven van je scherm het winkelmandje. Klik op het winkelmandje om je bestelling te zien. Via het zwarte kruisje achter het product kan je de bestelling verwijderen. Let op: ben je al begonnen met het betaalproces? Dan lukt het niet meer om een bestelling te verwijderen. Je ontvangt altijd per e-mail een bevestiging van je bestelling.
Als ik uitlog, blijft mijn nog niet betaalde bestelling dan in het winkelmandje staan?
Gaat er tijdens het betaalproces iets mis of wil je op het laatste moment toch nog iets wijzigen, log dan eerst uit. Het - winkelmandje - wordt dan altijd automatisch geleegd. Log daarna opnieuw in en start een nieuwe reservering/aankoop. Let op: heb je een bestelling helemaal afgerond en betaald, dan kan die reservering niet meer geannuleerd worden!
Kan ik mijn ticket online betalen met het saldo op mijn Eindhoven Sportpas?
Nee, dat gaat niet. Je kunt hiermee bij de receptie betalen.
Kan ik mijn ticket annuleren?
Het is niet mogelijk om je reservering te annuleren of geld terug te krijgen. Wel kun je je activiteit tot een uur voor aanvang verplaatsen naar een ander moment via 'Mijn geschiedenis' in je account of via de link in de bevestigingsmail. Het e-ticket is alleen geldig voor het gekozen moment.
Wanneer kan ik gebruikmaken van een e-ticket ‘toegang met vrijkaart’?
Je kunt alleen gebruikmaken van dit ticket als je in het bezit bent van een vrijkaartje van de gemeente Eindhoven. Bij de receptie geef je het vrijkaartje af.
Abonnement/passe-partout
Kan de korting van mijn passe-partout of abonnement ook door andere mensen gebruikt worden als ik via de webshop reserveer?
Nee. De Eindhoven Sportpas of stadspas is persoonsgebonden en geldig voor 1 persoon. Deze e-tickets worden gecontroleerd bij de receptie. Je kan wel voor iemand anders via jouw account een e-ticket kopen, maar om die persoon moet wel zijn passe-partout, abonnement of identiteitsbewijs laten zien om met korting te komen zwemmen.
Ik wil voor het eerst een abonnement of passe-partout kopen. Hoe werkt dat?
Log in op de webshop en ga naar het tabblad 'Abonnement'. Kies het abonnement of passe-partout dat je wilt kopen. Ben je in het bezit van een stadspas of Eindhoven Sportpas en is deze gekoppeld aan je account? Dan staat je nieuwe abonnement of passe-partout hier meteen op en kan je met korting komen zwemmen.
Heb je geen stadspas of Eindhoven Sportpas? Na betaling van het product ontvang je een bevestigingse-mail en een e-ticket. Hiermee krijg je bij de receptie van het zwembad op vertoon van je e-ticket en identiteitsbewijs je Eindhoven Sportpas met je abonnement of passe-partout.
Maakt het uit waar ik mijn abonnement of passe-partout koop?
Nee, je kunt met je abonnement of passe-partout altijd bij beide zwembaden naar binnen. Ook kun je met jouw inloggegevens op beide webshops inloggen en onder andere e-tickets kopen. Het e-ticket voor een activiteit is wel alleen geldig bij het zwembad waar je het ticket hebt gekocht.
Ik wil mijn abonnement of passe-partout verlengen. Hoe werkt dat?
14 dagen voor de einddatum van je abonnement of passe-partout kun je je abonnement of passe-partout verlengen. Log in op de webshop en ga via 'Mijn profiel' naar 'Mijn geschiedenis' en selecteert vervolgens 'Mijn abonnementen'. Je ziet hier je abonnement of passe-partout staan. Klik op de grijze knop 'verlengen' en reken de online af. De verlenging staat direct op je Eindhoven Sportpas of stadspas.
Bekijk ook onze handleiding waarin we deze stappen uitleggen met voorbeelden:
Vanaf welk moment is mijn abonnement of passe-partout geldig?
- Koop je je eerste abonnement of passe-partout? Je abonnement gaat direct in op de dag van aankoop. Je kunt deze dus direct gebruiken.
- Verleng je je abonnement of passe-partout? Dit gaat in op de einddatum van je eerder gekochte abonnement of passe-partout. Is je abonnement of passe-partout al verlopen? Dan gaat de verlenging in op de dag van aankoop. De einddatum van je abonnement of passe-partout vind je terug op de webshop als je ingelogd bent. Klik via 'mijn profiel' op 'mijn geschiedenis' en kies vervolgens 'mijn abonnementen'.
Ik zie mijn abonnement of passe-partout wel staan, maar ik kan het niet verlengen?
Dat kan inderdaad, alleen de actieve abonnementen of passe-partouts kun je verlengen. Dit kan pas 14 dagen voor het verlopen van de einddatum.
Passe-partouts die met reductie zijn gekocht kunnen niet via de webshop worden verlengd. Dit geldt voor mantelzorgers, vrijwilligers of deelnemers aan de Meedoenbijdrage.
Ik heb recht op een pas voor vrijwilligers of mantelzorgers. Kan ik deze online bestellen?
Nee, deze pas kan je alleen bij de receptie ophalen. Kom met de brief die je hebt ontvangen naar de receptie van de zwembaden. Daar kun je een pas aankopen. Deze pas is wel zichtbaar in je account, het is niet mogelijk om deze pas te verlengen online.
Ik heb een abonnement of passe-partout gekocht voor het verkeerde gezinslid. Hoe kan ik dit aanpassen?
Je kunt een mail sturen naar sport@eindhoven.nl. Zet duidelijk in de mail op wiens naam het abonnement verkeerd is gezet: vermeld naam, geboortedatum en het soort abonnement of passe-partout. Vermeld de naam en geboortedatum van het juiste gezinslid.
Let op: dit kan alleen als dit gezinslid ook is toegevoegd in je account en het artikel ook geldig is voor dit gezinslid. Een passe-partout voor 0-12 jaar kan niet verzet worden naar een volwassene.
Eindhoven Sportpas
Heb ik een Eindhoven Sportpas nodig?
Ja, je abonnement of passe-partout komt op de Eindhoven Sportpas te staan. Op de Sportpas kun je ook saldo laden, waarmee je entreegeld kunt betalen via de toegangspoortjes of de receptie. De toegangspoortjes werken niet meer met muntgeld. De Sportpas is eenmalig gratis en persoonlijk. Ieder gezinslid met een abonnement of passe-partout krijgt er één. Lees meer over de Eindhoven Sportpas op eindhovensport.nl/sportpas.
Mijn Eindhoven Sportpas is verloren, gestolen of beschadigd?
Als je je Eindhoven Sportpas kwijt bent, koop dan een nieuwe Sportpas via de webshop van ir. Ottenbad of de Tongelreep. Je moet ingelogd zijn om een nieuwe Sportpas te kunnen kopen. Je betaalt hiervoor € 7,50. Neem je identiteitsbewijs mee naar de receptie als je de Sportpas gaat ophalen. Hiervoor hoef je geen afspraak te maken.
Daarnaast meld je het verlies of de diefstal van je Sportpas, zodat we deze kunnen blokkeren. Stuur een mail naar sport@eindhoven.nl en vermeld je volledige naam, je geboortedatum, adres en het emailadres van je account. Het eventuele saldo op je Sportpas wordt overgeschreven naar je nieuwe sportpas.
Waarom lukt het niet om meer dan 50 euro als saldo op te laden op de Sportpas?
We hebben er bewust voor gekozen om niet meer dan € 50,- saldo per keer op te laden op de Sportpas. Het opladen van het saldo kan makkelijk via de webshop. Kijk hiervoor bij Mijn Profiel, klik op Mijn geschiedenis en vervolgens op Mijn Eindhoven Sportpas.
Dit saldo kun je zowel bij het Ottenbad als bij de Tongelreep gebruiken.
Waar zie ik het saldo staan dat op mijn Eindhoven Sportpas staat?
Log in op de webshop, ga naar Mijn Profiel, klik op Mijn Geschiedenis en selecteer Mijn Eindhoven Sportpas. Hier zie je het actuele saldo op je Sportpas. Je kunt het saldo opladen door op de grijze knop Opladen te klikken.
Kan ik ook een Eindhoven Sportpas krijgen als ik geen inwoner van Eindhoven ben?
Ja, iedereen die een abonnement of passe-partout bij ons koopt krijgt een Eindhoven Sportpas. De eerste keer is dit gratis. Als je de pas vervolgens verliest of beschadigt, dan kun je een nieuwe kopen voor € 7,50. Je hoeft dus geen inwoner te zijn van Eindhoven om hiervoor in aanmerking te komen.
Vragen?
Mocht je er na het doorlezen van deze vragen of handleidingen er nog niet uitkomen, dan kan je een e-mail sturen naar sport@eindhoven.nl. Wij gaan je dan zo snel mogelijk helpen.